_KKHiqsWUOJ7jHoUfr6jWGPYAWzmEi5oDSWG6K7Uf68 لحظه های رنذگی قسمت سوم :: فن فیک اکسو sima

فن فیک اکسو sima

در این وبلاگ داستان از گزوه اکسو و دیگر گروه ها گذاشته می شود و منتظر نظرها و انتقاد ها هستیم

فن فیک اکسو sima

در این وبلاگ داستان از گزوه اکسو و دیگر گروه ها گذاشته می شود و منتظر نظرها و انتقاد ها هستیم

در این وبلاگ داستان از گزوه اکسو و دیگر گروه ها گذاشته می شود و منتظر نظرها و انتقاد ها هستیم و حتما مارو دنبال کنید . داستان روز های شنبه و دوشنبه و چهارشنبه و جمعه در خود وبلاگ گذاشته می شود یادتون نره حتما مارو دنبال کنید .

بایگانی
آخرین مطالب

لحظه های رنذگی قسمت سوم

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۳۵ ب.ظ

 

قسمت سوم 

ساعت 3 بعد از ظهر . 

سوهو: حاظرشید بریم دیگه!!!! 

+ خدا لعنتت کنه ........ 

دی او:به کی داری میگی ؟؟؟

 +به تو!!! عریزم !! . 

دی او: چرا من که .... هیچی وللش . 

+ چون فلفل ریختی تو غدام .

 دی او: من که عذ..... اصلا مگه نگفتی که چیزیت نمیشه ؟؟؟ 

+ قرص نخوردم و الان کل بدنم می خواره ، می دونی چه حسی داره؟؟؟  خدا لعنتت کنه !! 

دی او : باشه فهمیدم ، خدا لعنتم کنه !!! 

+ باتو نبودم !!! 

سوهو: پس به کی میگی؟؟؟ 

+ به کای !!! 

کای : من ، چرا، مگه چی کار کردم ؟؟

 + تو روخدا دیگه نپرس چرا !!! می خوارهههههه .

 کای : تقصیر من چیه ؟؟؟ 

 بک و سهون : خنگ !!!

 شیومین : چون تو .....

  چن : قرص های چانی رو خوردی !!!

 دی او: اوفتاد ؟؟؟

 کای : تو نگو که همش از تو منشا می گیره !!! 

دی او: تو اصلا برای چی باید قرص بخوری ؟؟؟ اصلا برای چی نوشته ی روی قرص رو نخوندی ؟؟؟ همش تقصیر .....

+ بس کنید!!! غلط کردم  بدنم نمی خواره ،فقط بس کنید ، حاظر شید بریم !!

 سوهو: مربی منتظرمونه ، دیر میشه ها .

 { 20 دقیقه بعد}

سوهو: به ترتیب همیشگی بشنید دیگه !!

 + نمی گفتی هم همین کا رو می کردیم ، مثلا چند سال گذشته ها !!!

 سوهو: خوب حالا .

 بک : مامان سوهو دیگه !! 

+ اوه یادم رفته بود ، مامان سوهو!!! 

سوهو : بله ؟؟

 + از این لقب خوشت میاد ؟؟

سوهو:  دوسش دارم ولی خیلی سخته ؟؟؟ 

+ چرا؟؟؟

 سوهو: بعدا اعتراف می کنم .

 + مثلا کی ؟؟

 سوهو: اگه تو برنامه ای ازم سوال کنن 

 + من تا اون موقعه صبر ندارم !!!

 سوهو: باید داشته باشی !!

 + اوووف . 

+ اصلا مجبوریم بایه ماشین بریم؟؟؟ چرا اصلا با ون نمی ریم ؟؟

 چن : راست میگه چرااا ؟ 

سوهو: هه ی بس کنید انقدر غر نزنید !!

 

 

 

چانیول سمت پنجره سمت راست ماشین می شینه بغلشم سهون بغلشم خودم شیومین رانندگی می کنه چن هم جلو میشینه ، بک هم طبق معمول می شینه .

 بک:همیشه طبق معمول !!! البته چانی ، من مشگلی ندارم ها!!! 

+ جان من می خوای مشگل هم داشته باشی ؟؟؟

 بک : چان!!! 

+ خوب راست میگم دیگه !

 دی او: با این یه مورد با چانی  موافقم !

 بک : مگه من دوست دارم که ......

کای: بک غر نزن ، تنها کسی که موافقت می کنه رو پاش بشینی چانی هست .

 بک: کای!! 

سهون : راست میگه دیگه .

+ خب دیگه بسه !! میخواستم باهاش شوخی کنم بدبخت رو کشتید ، اشگال نداره بک ، راحت باش .

 بک : به شما هم میگن دوست؟ خودش هیچ شکایتی نداره اون وقت همتون دارید یکی یکی غر می زنید ؟؟

 دی او: ما غر زدیم !!! 

بک : دی او !! 

+ بسه ، شیومین راه بیفت .

 شیومین : باش . 

چن : چرا مثل بچه ها رفتار می کنید ، چرا ؟؟

 + چون اگه نکنیم حوصلمون سر میره !! 

چن: دلیل خوبی نیست .

 دی او :هست !

 بک : راست میگه !!! 

چن : همتون به خدا یه چیزیتون میشه !!

 + خخخخ .

 سهون : راست میگه خخخ 

. سوهو : شما ها چیزی زدید ؟؟

 سهون و چانیول : به خدا چیزی نزدیم مامان سوهو !!

بک و کای و شیومین : خخخخخخ .

 دی او: مرض چقدر می خندید !!

 سوهو: تو چقدر بد اخلاقی !!

 دی او: باشه مامان سوهو بد اخلاق تر میشم !!

+ خخخخخخ . 

سوهو: مرض !! 

دی او: الان خواستی طلافی کنی !!

 سوهو : دقیقا .

 بک : یعنی شما از چانی کمتر هستید ؟؟ 

+ هه ی بس کن بک !! شما ها هم درک کنید بک ناراحت شده ، قصد بدی هم نداره ، فقط عصبانی شده خخخخ .

 بک : اوووف .

 دی او : باشه درکش می کنیم .

 شیومین : فکر نمی کردم بک ... 

+ شیو بقیش رو نگو ، چون بک قات میزنه و زده !! 

بک : چان !! 

+ جانم ؟؟ غلط کردم ، ببخشید ! ، این طوری بک آروم میشه ، یاد بگیرید در این جور مواقع چطوری باید با بک رفتار کنید !

 سهون و کای : باشه .

 { 30 دقیقه بعد }

+ بک راحتی ؟؟ 

بک: اره ، چطور مگه ؟؟

 + هیچی هیچی !! 

. شیومین الان می رسیم ! 

+ خدا کنه ! 

بک : الان از اینکه من رو پات نشستم داری اینو میگی ؟؟ 

+ نه نه اصلا ، راحت باش !

 { 4 دقیقه بعد }  

+ شیو گقتی که الان می رسیم !

 شیومین : خوب ترافیکه ، چی کار کنم ؟؟

+ پام !!! 

بک : چیزی گفتی چانی ؟؟ 

+ نه من چیزی نگفتم ، اصلا !!

 کای و دی او: چانیول میشه سوت نرنی !!! 

+ باشه !!

 چن و سوهو : میشه پات رو ضرب نگیری ؟؟ 

بک:راست میگن مثل الکلنگ میرم بالا و پایین !! 

+ باشه !!

 سهون و شیومین : چانیول !! 

سهون : دستت رو ضرب نگیر دیگه ! 

+ اوففف ، باشه ، ببخشید !! اصلا چرا همتون ساکتید ؟؟ 

دی او : ماساکت نیستیم این توی که مشگل داری !!!

 + این طوری هاست ؟؟

 دی او : اره همین طوری هاست !!

 +  شیومین همین بغل پیادم کم ! 

شیومین :چانیول !! 

+ گفتم نگه دار !!! 

شیومین : باشه ، باشه . 

سوهو: کجا میری ؟؟ 

+ پیاده میرم شما برید !! می خوام قدم بزنم !بک: از دست دی او ناراحت شدی ؟؟؟+ نه می خوام هوا بخورم .

 سهون : پیشنهاد می کنم  کلاه سویشرتت و سرت کنی .

  + باشه .

 سهون :دورت شلوغ میشه ها؟؟ 

+ بهتر ازاینه که هه ی بگید چانیول !! چانیول !!

 + من رفتم ، بک یه ذره برو اون ور تر بتونم  پیاده شم !!

 بک : برم کدوم ور ؟؟ 

+ هیچی وللش ، برید منم میام .

 شیومین : تنهاش بزاریم ؟؟ 

چن : مگه اشگالی داره ؟؟

 سوهو: فکر نکنم گفت میام دیگه !! 

شیومین : باشه .

 + آخ 

 بک : هه ی چانی افتاد زمین !!

 دی او : هان ؟؟

  بک : پاش زخم شد ، داره خون میاد !! پنجره رو بکش پایین شیو .

 شیومین : باشه .

 بک : چانی خوبی ؟؟؟

 + هه ی چی کار می کنی چرا اسمم و بلند صدا می کنی ؟؟ 

سهون و کای : خخخخ .

 بک : ببخشید ، حالت خوبه ؟؟

 + اره چیزی نیست ، برید !! 

{ 2 دقیقه بعد } 

+ میسوزه !! پام سر شده بود از ماشین که اومدم پایین یه زره راه رفتم افتادم !!! اوفففف ، دستمال هم ندارم !! می سوزه !! چقدر گندش کردم ، یه خوره خراشیده شده دیگه !! چقدر لوس شدم !!! چرا انقدر گرمه ؟؟؟ اشتباه کردم گفتم پیاده میام .

 × ببخشید شما انگلیسی بلدید ؟؟

 + با منه ؟؟ 

× ببخشید آقا !! 

+ انگلیسی حرف می زنه ؟؟ 

+ ببخشید !! 

منتظرقسمت چهارم باشید ، روز جمعه ، نظر یادتون نره !!

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۶
sima shams

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی