_KKHiqsWUOJ7jHoUfr6jWGPYAWzmEi5oDSWG6K7Uf68 لحظه های رنذگی قسمت ششم :: فن فیک اکسو sima

فن فیک اکسو sima

در این وبلاگ داستان از گزوه اکسو و دیگر گروه ها گذاشته می شود و منتظر نظرها و انتقاد ها هستیم

فن فیک اکسو sima

در این وبلاگ داستان از گزوه اکسو و دیگر گروه ها گذاشته می شود و منتظر نظرها و انتقاد ها هستیم

در این وبلاگ داستان از گزوه اکسو و دیگر گروه ها گذاشته می شود و منتظر نظرها و انتقاد ها هستیم و حتما مارو دنبال کنید . داستان روز های شنبه و دوشنبه و چهارشنبه و جمعه در خود وبلاگ گذاشته می شود یادتون نره حتما مارو دنبال کنید .

بایگانی
آخرین مطالب

لحظه های رنذگی قسمت ششم

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۳۴ ب.ظ

 

 

قسمت ششم 

 

 

 

 

 +یعنی چی ؟؟

 

 

 بک : یعنی اینکه تو از دخترا خوشت میاد یا می بینیشون احساسی پیدا می کنی ؟؟

 

 

 + خوب ...  اره ، اینو به هر پسر دیگه ای بگی همینو بهت میگه چون این ذات انسان که یه احساس خاصی نسبت به جنس مخالفش داشته باشه !!  به اطرافت نگاه کن ، از انسان بگیر تا حیونات همه جف هستن ، پس باید همچین حسی باشه

 

 

  بک : ولی سهون میگه که از دخترا خوشش نمیاد .

 

 

+ اون ؟؟ اون که با نگاهش  به دخترا دلشونو می بره اینو گفته می تونم بگم حرف چرت زده !! اون پوکرفیست اعظم .....  خودم آمارشو دارم ، بهت دروغ گفته خخخخخ .

 

 

 بک : پس آمارشو داری ؟؟

 

 

 + اره دارم ، اصلا کسی نیست که بگه از دخترا بدم بیاد حالا مال بعضی ها خیلی کمه مال بعضی ها خیلی زیاد از حده !! بکیشم خودمون داریم .

 

 

 بک : کی ؟؟

 

 

 + از او دسته های خیلی زیاده !

 

 

 بک : خخخ حتما داری کای رو میگی ؟؟

 

 

 + دقیقا ، اگه سهون این حرف رو بهت گفته حتما جزو دسته کمه .

 

 

 بک : باشه خخخخ حالا که به حرفات گوش کردم می بینم داری راست میگی .

 

 

 + حالا چی شده ؟؟ عاشق شدی ؟؟

 

 

 بک : من ؟؟ نه بابا ، فقط می خواستم یه بحث دوستانه داشته باشیم .

 

 

 + در اینده بدردت می خوره .

 

 

 بک : خخخ به درد خودت هم می خوره .

 

 

 + بگذریم ، نوشیدنی می خوری ؟؟

 

 

 بک : چرا که نه ! ولی بزار من حساب کنم !!

 

 

 + نه خودم حساب می کنم .

 

 

 بک : باشه ، خودت خواستی ها !

 

 

 + چی می خوری بگیرم ؟؟

 

 

 بک : هر چی که تو می خوری !!

 

 

 + باشه ، پس هر چی که من گفتم.

 

 

 بک : باشه .

 

 

+ پس همون همیشگی .

 

 

 بک :خوبه خخخ .

 

 

 + می خوام یه چیزی بهت بگم که به کسی تا حالا نگفتم به جز کمپانی که از مو ضوع خبر داره .

 

 

 بک : چی ؟؟ کنجکاو شدم !!

 

 

 + قراره یه سریال بازی کنم یعنی ...

 

 

. بک : سریال ؟؟؟؟

 

 

+ اره .

 

 

 بک : بهت تبریک میگم .

 

 

+ تو اولین کسی هستی که اینو بهش گفتم !!

 

 

 بک : ممنون که بهم اطمینان کردی .

 

 

 + به کسی نگی ها خخخخ .

 

 

 بک : باشه ، حالا موضوعش چیه ؟؟ کنجکاوم .

 

 

+ نمی گم .

 

 

 بک : من که صمیمی ترین دوستم نمی گی ؟؟

 

 

 + اخ گفتن به کسی نگم

 

 

. بک : باشه ولی باید قول بدی یه بار منو ببری سر صحنه فیلم برداری ،قول بده !!

 

 

+ باشه قول می دم، با حدود یک ماه دیگه تموم میشه

 

 

بک : هان ؟؟ یه ماه دیگه ؟؟

 

 

+ اره خیلی وقته فیلم برداری رو شروع کردیم .

 

 

بک : الان داری بهم میگی ؟؟

 

 

 + خخخ ببخشید ولی مجبور بودم .

 

 

 بک : پس به خاطر همین بود زود از خونه می رفتی بیرون دیرم میومدی !! فکر می کردم می رفتی خوشگذرونی !!!

 

 

 + خخخخخ .

 

 

 بک : اهان بزار ادامشو بگم ، زیاد غرغر می کردی ، با هامون بیرون نمی یومدی ، سرت همیشه تو گوشی بود ، نمیخندیدی .

 

 

 + بک !!

 

 

 بک : چیه میگه ؟؟ دروغ نگفتم خودتم می دونی که این چند وقته این طوری بودی !!

 

 

 + بک ، بیا بغلم .

 

 

 بک : خیلی وقت بود بغلم نکرده بودی !!

 

 

+ دلم سوخت برات بک ، چقدر دلت پر بود !

 

 

بک : قبول دارم ، همش هم تقصیر تو بود !!

 

 

+ ببخشید .

 

 

 بک : ولی باید منو ببری سر صحنه ، باشه ؟؟

 

 

+ باشه فردا قراره برم می خوای بیای ؟؟

 

 

بک : داری میگی که نیام ؟؟

 

 

 + نه فقظ خواستم بدونی ، ممکنه زیاد جالب نباشه !!

 

 

بک : چرا ؟؟

 

 

 چیزی توش داره ؟؟؟

 

 

 + اون که اره، به غیر از اون !!

 

 

 بک : یعنی داره ؟؟؟

 

 

 + اره ....

 

 

بک : اهم اهم  دیگه ازاین بدتر چی ؟؟

 

 

 + وای حالا همچین میگی انگارچی کار کردم یه دونه بوسه دیگه !!!!

 

 

 بک : یعنی انجام دادی ؟؟

 

 

 + اره دیگه ، حالا بازم داره

 

 

بک : کمپانی می دونه ؟؟

 

 

 + اره .

 

 

 بک : اووف .

 

 

 + فردا قراره بمیرم  ، یعنی اصلا مهم نیست ؟؟

 

 

بک : دیگه تا اینجاشو فکر نکرده بودم

 

 

+ ساعت 3 هست بریم نهار بخوریم ؟؟

 

 

 بک : بریم ، من که گشنمه .

 

 

+ انقدر گرم صحبت شدیم که یادمون رفت .

 

 

 بک : بریم نودل بخوریم .

 

 

 + نودل ؟؟؟  مهمون منی ، چرا می خوای نودل بخوری ؟؟ یه غذای ارزون !! نمی گم بده ها ولی تو خونه هم می تونیم درست کنیم .

 

 

 بک : تو منو مهمون کردی ، قرار نیست که جیبتو خالی کنم .

 

 

 + ای کاش همه دوستا مثل تو بودن خخخخ .

 

 

بک : یعنی اعضا این طوری نیستن ؟؟

 

 

 + مگه من گفتم اعضا ؟؟ بعدش فقط خواستم یه حرف شاعرانه بزنم !!

 

 

 بک : این الان شاعرانه بود ؟؟

 

 

+ حالا !! ، من یه جای رو می شناسم که نودل هاش خوبه .

 

 

{ 30 دقیقه بعد }

 

 

بک : رسیدیم ؟؟  به نظرم که خوبه !

 

 

 + ببخشید دوتا نودل گوشت می خوایم .

 

 

× لطفا 5 دقیقه صبرکنید  تا اماده شه .

 

 

+ باشه .

 

 

 { 5 دقیقه بعد }

 

 

 + بخور بک !! نوش جان

 

 

بک : تو هم همین طور، ام واقعا خوشمزست !!

 

 

 + جای که من بیارمت غذاش خوشمزست !!

 

 

بک : باشه بخور .

 

 

 + خخخخ باشه ، اهم اهم اهم اهم .

 

 

 بک : چی شده ؟؟؟

 

 

+ اهم اهم اهم اهم .

 

 

 بک : چی شده ؟ چرا ...

منتظر قسمت بعد باشید ، نظر یادتون نره ، قسمت بعدی فردا

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۹
sima shams

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی