_KKHiqsWUOJ7jHoUfr6jWGPYAWzmEi5oDSWG6K7Uf68 لحظه های رنذگی قسمت پنجم :: فن فیک اکسو sima

فن فیک اکسو sima

در این وبلاگ داستان از گزوه اکسو و دیگر گروه ها گذاشته می شود و منتظر نظرها و انتقاد ها هستیم

فن فیک اکسو sima

در این وبلاگ داستان از گزوه اکسو و دیگر گروه ها گذاشته می شود و منتظر نظرها و انتقاد ها هستیم

در این وبلاگ داستان از گزوه اکسو و دیگر گروه ها گذاشته می شود و منتظر نظرها و انتقاد ها هستیم و حتما مارو دنبال کنید . داستان روز های شنبه و دوشنبه و چهارشنبه و جمعه در خود وبلاگ گذاشته می شود یادتون نره حتما مارو دنبال کنید .

بایگانی
آخرین مطالب

لحظه های رنذگی قسمت پنجم

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۲ ق.ظ

قسمت پنجم 

 

 

 

{30 دقیقه بعد }

 

 

 ×ممنون که با هام همکاری کردین ، میشه باهاتون عکس بندازم ؟؟

 

 

 + حتما ، بچه ها بیاید عکس بندازیم !!

 

 

 × 1، 2،3،ممنون .

 

 

 اعضا : خواهش می کنیم

 

 

 بک : خواهش می کنم

 

 

+ بک خودتو نگیر !!

 

 

 کای : اوه بک !! بلدی ها

 

 

 بک : دیگه در این حد بلدم !!!

 

 

+ می خوای بلد نباشی !! مثلا تو راهنمایی و دبیرستان خوندی !!

 

 

 بک : راست میگه خخخخخ

 

 

 دی او : اگه اینو به من گفته بود همین جا حسابشو می رسیدم !!

 

 

 +هیچ وقت هم چین چیزی رو نمیگم !! مگه از جونم سیر شدم !!البته اینم بگم که از زندگی خسته شدم .

 

 

 چن : هنوز زوده که خسته بشی !! مگه چند سالته که داری این حرف رو می زنی !!

 

 

 + من تا 30 سالگی عمر کنم بسمه !!

 

 

 بک : ببند دهنت رو !!!

 

 

 سهون : دقیقا .

 

 

 سوهو : واقعا که

 

 

. دی او : خنگ !!!

 

 

 کای : به اندازه کافی شنیدیی

 

 

  شیومین : ول کنید بچه رو !!

 

 

 دی او : این کجاش بچست ؟؟ دو متر قدشه !!

 

 

 + اوووووف ، اصلا می دونی چیه ، نظرم عوض شد تا یک یا دو ماه دیگه عمر کنم کافیه !

 

 

بک : خفه شو!!

 

 

 چن : می خوای اذیت کنی ؟؟

 

 

+دقیقا !!

 

 

 سهون : ازار داری ؟؟

 

 

 +دارم چه جورشم .

 

 

 دی او :معلومه .

 

 

 کای : بک چقدر عصبانی شده

 

 

شیومین : حق داره عصبانی بشه

 

 

 چن : اره .

 

 

 + باشه حالا ، چرا این طوری نگاه می کنید ؟؟ دیگه نمی گم خوبه ؟؟

 

 

 اعضا : بار دیگه ای وجود نداره !!

 

 

 بک : واگرنه خودم با دستای خودم ...

 

 

 + باشه فهمیدم ، دیگه نمی گم

 

 

چن : خوب شد

 

 

مربی : مصاحبه تموم شد؟؟

 

 

 سوهو :  بله تموم شد

 

 

مربی : حالا بیاد تا در مورد برنامه با هاتون صحبت کنم ، چانیول بهشون که گفتی دیگه !!!

 

 

 کای : چیزی که به ما نگفت !!!!!

 

 

 + کای !! اگه بهت نگفته بودم که اینجا چی کار می کردی ؟؟ ، اصلا برای چی اومدی ؟؟

 

 

 مربی : نمی دونم از دست شما بچه ها باید چی کارکنم !! بریم تو اتاق من .

 

 

 { 5 دقیقه بعد }

 

 

 مربی : میرم سر اصل مطلب ، شما قراره تو یه برنامه شرکت کنید .

 

 

+ اسم برنامش رو که گفتم امید وارم یادتون باشه ، آقای کای !!

 

 

 دی او : یادمون هست !!

 

 

 + برای کسایی گفتم که یادشون نبود !! البته ، خدارو شکر .

 

 

 مربی : شما دوتا چرا هه ی می پرید به هم ، داشتم میگفتم اوه خوب شد یادم افتاد ، فردا باید بریم .

 

 

 سوهو: کجا ؟؟

 

 

+ سر قبر من ایشا .....

 

 

بک : ساکت شو !!!

 

 

 مربی : دوباره شروع کردن !!! فردا باید تو برنامه کیس گیم شرکت کنید در ضمن پخش زنده هم هست !!

 

 

 کای : چی ؟؟

 

 

 + فردا ؟؟

 

 

 دی او: برنامه زنده ؟؟

 

 

 شیومین : مربی !!

 

 

 چن : اوفف .

 

 

 سوهو: هه ی بچه ها غرنزنید !!!

 

 

 سهون : مگه میشه !!

 

 

 مربی : ببخشید بچه ها کاری از دستم بر نمی یاد ، کمپانی این تصمیم رو گرفته ،اهان در ضمن ای رو هم بگم که بعد از شرکت تو برنامه قراره که کارامون فشرده بشه !!! پس سر حال باشید ، موفق باشید بچه ها !!

 

 

کای : یعنی چی ؟؟

 

 

 مربی : یعنی اینکه باید موزیک ویدیو ظبط کنیم .

 

 

+ هنوز چیزی در مورد موزیک ویدیو نمی دونید ؟؟

 

 

 مربی : باید اول متن رو اماده کنیم ،در حال نوشته شدن هست دوم این که شما باید بخونید سوم اینکه باید رقص رو یاد بگرید و تمرین کنید چهارمم این که موزیک ویدیو رو ظبط می کنیم .

 

 

 + شنیدنشم خستم می کنه !!

 

 

 کای : دقیقا .

 

 

مربی : حالا وقت زیاد هست ، نگران نباشید ، بدا می بینمتون .

 

 

 سوهو : چشم .

 

 

اعضا : خدا حافظ .

 

 

 + همین رو کم داشتیم .

 

 

 کای :حالا که شروع نشده !!!

 

 

+ بلخره که شروع میشه .

 

 

 کای : حالاهر چی

 

 

بک : بریم خونه ؟

 

 

 چن : اره ، بریم خونه

 

 

 + بک بیا بریم .....

 

 

سوهو : جایی نمی ریم !!! و نمی رید ، باید برا فردا آ ماده بشیم.

 

 

 + بک بیا بریم بیرون .

 

 

 بک : باشه ، بریم ، بدشم مامان سوهو ، با شما ها نبود ، بامن بود .

 

 

 سوهو : اینم برا من زبون در اورده !!

 

 

بک و چانیول : ببخشید مامان سوهو !! بای .

 

 

 سهون : جدی جدی رفتن ؟؟

 

 

 دی او : نه روحشون رفت ، اینم دیگه سوال داره ؟؟؟

 

 

 چن : بزارید برن ، یه هوایی بخورن .

 

 

 شیومین : خیلی سخت میگیری سوهو !!

 

 

  سوهو : هیونگ !!

 

 

شیومین : جانم ؟؟

 

 

 کای : خخخخ

 

 

دی او : بس کنید ، چطورب بهم میگید عزیزم و جانم ؟؟ حال ادم به هم می خوره خیر، سرتون مرد هستیدا ؟؟

 

 

 کای : دی او عزیزم ، حرص نخور !!

 

 

دی او : کای !! جرعت داری یه باردیگه بگو .

 

 

 کای : غلظ کردم !!

 

 

 + کجا بریم بک ؟؟

 

 

 بک : ام بریم پارک ؟؟

 

 

+ خوبه بریم ،نهارم مهمون من خوبه ؟؟

 

 

 بک : خوب نیست ، عالیه !!!

 

 

 + پیاده بریم دیگه ، اونا قراره با ماشین برن .

 

 

  { 30 دقیقه بعد }

 

 

بک : چانی می خوام یه چیزی ازت بپرسم .

 

 

 + بپرس .

 

 

 بک : تو از دخترا خوشت میاد ؟؟

 

 

+ ؟؟؟؟؟ منتظر قسمت بعدی باشید ،نظر فراموش نشه !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۲
sima shams

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی