_KKHiqsWUOJ7jHoUfr6jWGPYAWzmEi5oDSWG6K7Uf68 لحظه های رنذگی قسمت هفتم :: فن فیک اکسو sima

فن فیک اکسو sima

در این وبلاگ داستان از گزوه اکسو و دیگر گروه ها گذاشته می شود و منتظر نظرها و انتقاد ها هستیم

فن فیک اکسو sima

در این وبلاگ داستان از گزوه اکسو و دیگر گروه ها گذاشته می شود و منتظر نظرها و انتقاد ها هستیم

در این وبلاگ داستان از گزوه اکسو و دیگر گروه ها گذاشته می شود و منتظر نظرها و انتقاد ها هستیم و حتما مارو دنبال کنید . داستان روز های شنبه و دوشنبه و چهارشنبه و جمعه در خود وبلاگ گذاشته می شود یادتون نره حتما مارو دنبال کنید .

بایگانی
آخرین مطالب

لحظه های رنذگی قسمت هفتم

شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۴۰ ب.ظ

قسمت هفتم 

 

+ نمی دونم ! اهم اهم

 

 بک : فلفل !!!

 +تنده تند !!

 بک :ببخشید خانم شما توی این غدا فلفل ریختید ؟؟؟

  ×ام نه نریختیم اصلا تو این غدا فلفل نمی ریزیم .

بک : اوووف .

× شاید اشپز جدیدمون ریخته باشه !! بزاریذ ازش بپورسم .

بک : باشه .

+ این توش فلفله دیگه چیو می خوای بپرسی ؟؟

بک : راست میگی ولی ازش بپرسیم چه فلفلی ریخته .

+ راست میگی !! اهم اهم اهم  معلومه از شانس گند من فلفل سیاهههه .

بک : نفوذ بد نزن !!

× با عرض معذرت توش فلفل سیاه ریخته .. واقعا عذر می خوام !!

بک : پاشو بریم دکتر !!

+ نه اول باید غذامونو بخوریم .

بک : چانیول !!!  تو به فلفل حساسیت داری !! بدنت دون دون های قرمز می زنه بعدشم بدنت یه سره می خواره ، پاشو !!

+ همین که گفتم .

بک : لجباز !

+ تو لجبازی!! تا موقعه ای که غدات رو تموم نکنی من از جام تکون نمی خورم !!

بک : باشه !! یه دنده ی عوضی !!!

× کاری از دست من بر میاد؟؟

+ اهم اهم  نه ممنون ، می تونید برید .

× بازم عذر می خوام .

+ اهم حیفه که این غدا رو از دست بدم .

بک : هه ی داری چی کار می کنی ؟؟؟

+ اهم غدا می خورم !

بک : نخور !!

+ تا نخورم جایی نمی رم !

 بک : لجباز ، قرمز شدی !!

+ انگار یه شیشه فلفل رو توش خالی کرده !

بک : میگم نخور !!

+ بخور دیگه !!

بک : اووف من از دست تو چی کار کنم ؟؟

+ سر به بیابون بزن خخخ .

بک : مرض !!

 { 5 دقیقه بعد }

بک : بریم ؟؟

+ بریم .

بک : همین الان می ریم دکتر !

 {40 دقیقه بعد }

+ همیشه اینجا میام دکتر .

بک : چانی !!!

+ چیه ؟؟ ترسیدم بابا !!

بک : خیلی قرمز شدی ، خدا ، چی کار کنیم ؟

+ باشه باشه ارامش خودتو حفظ کن ، این طور که تو نگرانی من نیستم  .

بک : می دونی چرا ؟؟

+ نه .

بک : چون تو دیوانه یی !!

+ ممنون از تعریفت !!

بک : خواهش ، سریع برو اصلا نمی تونم صورتتو نگاه کنم خیلی قرمز شده !! دستت !!

+ باز چیه ؟؟ وای ترسیدم چقدر قرمز شده خخخخ .

بک : تو این موقعیت داری می خندی ؟؟

+ چی کار کنم پس مثل تو ....

بک : مثل من چی ؟؟

+ هیچی .

{ 10 دقیقه بعد }

+ نوبتمون شد بیا .

 دکتر : سلام اقای پارک ، چی شده ؟؟

بک : کلاهتو بردار !

+ اوه یادم رفت ببخشید .

دکتر : اوووف باز فلفل سیاه خوردی ؟؟

بک : یعنی تو می دونستی می خوردی میگم دیوانه ی میگی نه .

 دکتر : خخخ این کارو می کرد که مدرسه نره .

بک : اهان .

دکتر : مثل اینکه باید بازم بگم که به فلفل حساسیت داری اونم حساسیت خیلی بد !

+ اصلا من چرا باید به فلفل حساسیت داشته باشم !!  

دکتر : جوابی ندارم ، باید از کسی که افریدتت بپرسی ! خخخ .

+ دکتر !!

دکتر : چیزی نیست پسرم زود خوب می شی ! ولی تمام بدنت قرمز شده این به کارت خدشه وارد نمی کنه چند روزی ؟؟

+ کاریش نمی شه کرد .

بک : چند روز طول میکشه تا خوب شه ؟؟

دکتر : دو یا سه روز ، زود خوب میشه نگران نباشید . 

بک : فعلا که کاری انجام نمی دیم فقط برنامه !!

+ نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه .

دکتر : بس کن چانیول !! کاریش نمیشه کرد بگو به خاطر اب و هوا این طوری شده !

بک : راه حل بهتری ندارید ؟؟

دکتر : متاسفم بک هیون .

بک : شما اسم منو می دونید ؟؟

دکتر : بله که میدونم ، ببخشید که باهات راحت حرف می زنم .

بک : راحت باشید .

دکتر : من با چانیول  راحت حرف می زنم اخه هر یه ماه یه بار می بینمش .

بک :هر ماه یه بار ؟؟؟ مگه مشگلی داره ؟؟

 دکتر : .....

منتظر قسمت بعدی باشید .....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۹
sima shams

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی